آرشیو دی ماه 1400

در اين وبلاگ به معرفي مقالات جديد و به روز طراحي وب مي پردازيم

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

نقش رقابت در سئو سازي سايت

در شرايطي‌كه چيزي خاصي را در وبسايت طراحي سايت اختصاصي خويش به فروش نمي گذاريد، هيچ رقابتي از جانب شما به وجود نخواهد آمد. با اين هم اكنون، آن‌هايي توليدات و سرويس ها خاص و همگاني ميفروشند، با درجات مختلفي از رقابت بر پايه ي تقاضا مواجه خواهند شد.
از جمله، لوله‌كش يك بازار محلي كوچك با رقابت كمتري نسبت به يك دلال املاك و مستغلات در يك شهر تعالي , داراست و حتي رقابت كمتري نسبت به يك كمپاني وام دهي داراست. در فيض هرچه صفحه ها اينترنت حريف تان با شما برابر باشند، بيشتر ارتفاع ميكشد تا به بالاي حاصل كاوش صعود فرماييد.
وقتي كه شما در بالاي حاصل كاوش قرار ميگيريد، هر قدم بعد از آن به صورت قابل‌توجهي همت و مجال بيشتري مي طلبد. اين، به جهت وسعت رقابت كنندگان و اين حقيقت ميباشد كه صفحه ها دارنده سكو‌بندي بالا اكثر اوقات يك كارشناس seo در پشت رمز خويش دارا‌هستند. يك جنبه از رقابت كه اكثر وقت ها ناديده گرفته مي شود، همبستگي در بين وسعت رقابت و توان كوشش متخصصان seo ميباشد. (توصيه مي‌كنم نوشته‌ي‌علمي "seo لغات كليدي چه چيزي است و چرا اهميت دارااست" را نيز بخوانيد.)
در اين زمينه به جملا‌ت تحت تصور كنيد:
تقاضا، كمپاني‌ها را به باطن يك مقام هدايت مي‌نمايد كه باعث به ارتقا رقابت دربين آن ها مي‌گردد.اين محيط آنها‌را به ارائه زمان هاي رقابتي بيشتر سوق مي دهد، كه به‌اين مفهوم ميباشد كه مي بايست سهم بزرگتري از بازار را به خواسته سوددهي براي خويش دست  و پا نمايند.اين محيطي ميباشد كه معمولا كمپاني‌هاي والا‌خيس را به جيب لبريز پول خيس ميرساند، و آنها ميتوانند شايسته ترين متخصصان seo درين صنعت را استخدام نمايند. در صورتي در مقابل اين شرايط قرار داشته باشيد، جنگ‌اي زمان بر‌خيس و مشقت بار‌خيس در پيش داريد.بدين ترتيب مي بايست تك تك جنبه‌هاي بهينه سازي را آناليز فرماييد، ولي مي بايست طريقه بالاتر از مقام كنوني داشته باشيد. اين تنها يك نقطه استارت ميباشد. شما همينطور بايستي عمل‌هاي رقبا را در چندين ماه قبلي تحليل نماييد و آنگاه به پي‌گيري عمل‌هاي آن ها ادامه دهيد. چرا‌كه براي غلبه بر رقباي خويش، بايستي عملكرد بيشتري نماييد تا از آنان پيشي بگيريد.

چگونه مي توان به روند رو به رشد آن سرعت داد؟

براي اينكار دو جور فرهنگ وتمدن شركت توليد محتوا سازي بايستي صورت پذيرد:۱٫ فرهنگ وتمدن ارايه راه‌حل مطلوب متناسب با نياز از سوي اينترنت سايتها و ارايه دهندگان تبليغات اينترنتي۲٫ فرهنگ و تمدن به كارگيري از سرويس ها تبليغات اينترنتي ارايه گرديدهادامه نوشته ي علمي را به “تبليغات بنر” محصور مي‌كنم تا به غرض مهم نوشته‌ي علمي كه ارتقا كسب درآمد سايتها از روش تاييد تبليغات بنر ميباشد، بيشتر اعتنا گردد و عالي بتوانم از مثالهاي مو جود استعمال كنم.
الف- ارايه دهندگان تبليغات بنراساسا دو استدلال عمده وجود دارااست كه از اين طريق به كار گيري مي گردد، استدلال اوليه تبليغ اسمي خاص ميباشد. از جمله اسم يك جنس و اسم يك كمپاني كه با مقصود نفوذ در بازار شكل مي‌گيرد. ادله دوم فروش بي واسطه متاع يا اين كه سرويس ها ميباشد.در امر اوليه ممكن ميباشد فقط بنر يك كمپاني اكران داده گردد و به جايي هم لينك و پيوند نشود زيرا اساسا چشم شدن بنر غرض آن بوده ميباشد. ولي درباره‌ي دوم، بنر به شيت فروش محصول يا اين كه سرويس ها لينك و پيوند مي‌شود و به عبارت ديگر، دراين مورد كليك تناول كردن بنر بسيار حياتي ميباشد.حدودا همگي سايتهاي ما براي تبليغ در تارنما خويش تعرفه اعلام كرده اند كه به خودي خويش مشكلي ندارد. ولي آمارهاي ارايه گرديده از واحد سنجش بينندگان آن ها در اكثر مورد ها ثابت نشد (غير حقيقي) و يا اين كه دسته بندي نشده ميباشد.سايتهاي بخش اعظمي تيتر مي نمايند كه در ماه ۳۰۰۰۰ نفر تماشاچي دارا‌هستند و با اندكي تحليل متوجه خوا هيم شد كه خواسته آنان ۳۰۰۰۰ اكران برگه ميباشد. يكي ايرادات جان دار همين آمارهاي ثابت نشده ميباشد. در صورتي‌كه مديري در اينگونه سايتهايي تبليغ نمايد مطمئنا پاسخي نخواهد گرفت و آن گاه تيتر خواهد كرد كه تبليغات بنر، عملكرد ندارد.سيرتكامل ديگر در ارايه آمار، صرفا استناد به آمار بالاي بينندگان وبسايت ميباشد. به عبارت ديگر سايتي اعلام مي نمايد در ماه ۶۰۰۰۰ نفر تماشاچي دارااست و تحليل‌ها نيز صدق آن آمار را پذيرش مي نمايد ولي وب سايت نمي تواند نوع مخاطبان و اشخاص بازديد كننده خويش را دسته بندي نمايد.در صورتي تبليغ كننده با غرض نفوذ در بازار در اينگونه سايتي تبليغ نمايد، پاسخ مي‌گيرد البته درصورتي كه قصد فروش مال و خدماتي داشته باشد به احتمال بسيار بالايي گشوده هم ناراضي خواهد بود.تحت عنوان فيض گيري اين قسمت مي قدرت خاطرنشان كرد مي بايست سايتها استانداردهاي رايج پذيرفته شد در سايتهاي شبيه فرنگي را رعايت نمايند يا اين كه به هيچ عنوان با هم به توافقي نو دست يابند. در‌اين حالت آنان آمار ارايه گرديده از سوي يكديگر را با آلرژي بيشتري دنبال مي نمايند و فرآيند ارايه آمار غير حقيقي به هر دو صورت نقل شده، موزيك نمايد تري خواهد يافت. از سوي ديگر هر چه معيار دانايي تبليغ كنندگان فراتر رود، سايتها نيز متناسب با آن از تكثير اين سيرتكامل آمار كمتر استعمال خواهند كرد.