در شرايطيكه چيزي خاصي را در وبسايت طراحي سايت اختصاصي خويش به فروش نمي گذاريد، هيچ رقابتي از جانب شما به وجود نخواهد آمد. با اين هم اكنون، آنهايي توليدات و سرويس ها خاص و همگاني ميفروشند، با درجات مختلفي از رقابت بر پايه ي تقاضا مواجه خواهند شد.
از جمله، لولهكش يك بازار محلي كوچك با رقابت كمتري نسبت به يك دلال املاك و مستغلات در يك شهر تعالي , داراست و حتي رقابت كمتري نسبت به يك كمپاني وام دهي داراست. در فيض هرچه صفحه ها اينترنت حريف تان با شما برابر باشند، بيشتر ارتفاع ميكشد تا به بالاي حاصل كاوش صعود فرماييد.
وقتي كه شما در بالاي حاصل كاوش قرار ميگيريد، هر قدم بعد از آن به صورت قابلتوجهي همت و مجال بيشتري مي طلبد. اين، به جهت وسعت رقابت كنندگان و اين حقيقت ميباشد كه صفحه ها دارنده سكوبندي بالا اكثر اوقات يك كارشناس seo در پشت رمز خويش داراهستند. يك جنبه از رقابت كه اكثر وقت ها ناديده گرفته مي شود، همبستگي در بين وسعت رقابت و توان كوشش متخصصان seo ميباشد. (توصيه ميكنم نوشتهيعلمي "seo لغات كليدي چه چيزي است و چرا اهميت دارااست" را نيز بخوانيد.)
در اين زمينه به جملات تحت تصور كنيد:
تقاضا، كمپانيها را به باطن يك مقام هدايت مينمايد كه باعث به ارتقا رقابت دربين آن ها ميگردد.اين محيط آنهارا به ارائه زمان هاي رقابتي بيشتر سوق مي دهد، كه بهاين مفهوم ميباشد كه مي بايست سهم بزرگتري از بازار را به خواسته سوددهي براي خويش دست و پا نمايند.اين محيطي ميباشد كه معمولا كمپانيهاي والاخيس را به جيب لبريز پول خيس ميرساند، و آنها ميتوانند شايسته ترين متخصصان seo درين صنعت را استخدام نمايند. در صورتي در مقابل اين شرايط قرار داشته باشيد، جنگاي زمان برخيس و مشقت بارخيس در پيش داريد.بدين ترتيب مي بايست تك تك جنبههاي بهينه سازي را آناليز فرماييد، ولي مي بايست طريقه بالاتر از مقام كنوني داشته باشيد. اين تنها يك نقطه استارت ميباشد. شما همينطور بايستي عملهاي رقبا را در چندين ماه قبلي تحليل نماييد و آنگاه به پيگيري عملهاي آن ها ادامه دهيد. چراكه براي غلبه بر رقباي خويش، بايستي عملكرد بيشتري نماييد تا از آنان پيشي بگيريد.
- ۱۴ بازديد
- ۰ نظر