آرشیو اسفند ماه 1400

در اين وبلاگ به معرفي مقالات جديد و به روز طراحي وب مي پردازيم

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

جایگاه خود را شناسایی کنید

شما میخواهید محتوای شما استفاده کننده مطلوب را جذب طراحی سایت اختصاصی نماید. شناسایی مقام خویش تحت عنوان یک وب لاگ نویس مهمان این قابلیت و امکان را به شما می‌دهد که به سادگی کارایی های خویش را بر روی غرض متمرکز فرمائید. از طرفی گوگل به نوع سایت هایی که به سایت شما لینک و پیوند دارا هستند، دقت می نماید. هرچه مجال وب لاگ نویسی مهمان با رده شما رابطه بیشتری داشته باشد ، بک لینک و پیوند های بهتری اخذ خواهید کرد.
روش شناسایی وبسایت های کیفیت خوب
هنگامی سخن از مجال های وب لاگ نویسی مهمان و با کیفیت عالی میگردد ، به صورت خاص پیرو مورد ها پایین باشید:
• وبسایت هایی که در یک صنعت (یا این که صنعت های شبیه) کار می نمایند.
• مخاطبی که از اکثری جهات با مشتری غرض شما همخوانی دارااست.
• در‌پی آرم های شرکت کردن زیاد باشید. از جمله: نظرها متعددی که در ذیل یک پست خاص قرار گرفته میباشد.
• داشتن یک استراتژی توزیع محتوا قادر، که بازدید مخاطبان از محتوا را ضمانت نماید.

ساختار سایت جذاب و تاثیر شگرف آن بر سئو

در بالا تمجید کوتاهی ازساختار وبسایت جالب و طراحی سایت اختصاصی تاثیر شگرف آن بر بهینه سازی را در اختیارتان میگذاریم تا با آن آشنا گردید. کلاً به نوع چیدمان اجزای گوناگون یک وب سایت در شیت اساسی و صفحه های جانبی آن گفته میشود. مطمئنا زمانی که شما برای مطالعه یا این که جستجوی یک مقاله وارد یک تارنما میشوید، به نظم و دسترسی شل به مسئله متبوع خویش اهمیت متعددی می‌مشاهده کرد. سایت هایی که که با یک‌سری جستجوی معمولی بتوان در آن تخت گاز به غرض رسید برای ما جالب خیس می باشند به این دلیل که وقتمان را هدر نمی‌دهند. لذا ساختار مطلوب یک وبسایت در جلب رضایت مخاطب تاثیر بسزایی دارااست.
اکثری از اشخاص فکر می کنند برای اینکه وب سایت آنان در گوگل یک مرتبه خوب را بدست آورد بایستی در seo صرفا به کلید کلمه و لینک و پیوند دهی اعتنا گردد. ولی فاکتورهای جانبی زیادی وجود دارااست که که طور غیر بدون واسطه بر بهینه سازی و مرتبه بندی وبسایت اثر قابل توجهی می گذارد. ساختار وبسایت مثال ای بارز از این کارداران میباشد که در‌پی به مشاجره راجب آن میپردازیم.

ریویو گوگل مشتری چیست و چگونه می توان آن را اجرا کرد؟

مهمترین میزان دارایی کسب و شغل های مدرن آوازه آن میباشد. طراحی سایت اختصاصی در اینجا Google Customer Review (که در‌این نوشته ی علمی ما آن را ریویو گوگل مشتری ترجمه کردیم) نقش مهم جاری ساختن می‌نماید. مشتریان حدوداً برای هر نوع اطلاعاتی به موتورهای کاوش مراجعه می نمایند.
ریویو گوگل مشتری
در قبلی ریویو گوگل مشتری را Google trusted stores می‌نامیدند. Google trusted stores در سال ۲۰۱۲ فعال سازی شد و در واقعیت یک اپ صادر شدن گواهینامه یا این که تاییدیه بود که با ارائه یک آرم به کسب و امور شرایط قابل متکی بودن بودن دکان آن‌ها را در معرض روءیت کرد قرار می‌اعطا کرد.
این نماد تاییدیه یا این که مهر گوگل، نشان کوچکی بود که در بخش تحت سمت راست تارنما خرده فروشی اکران داده می شد. این نشانه به مشتریان امداد میکرد تا با پشت گرمی بیشتری از فروشگاه اینترنتی خرید نمایند و روشی بود که گوگل برای پذیرش بدون واسطه مغازه‌های خاص از آن به کارگیری می کرد. خرده فروشان می‌توانستند برای اخذ این تاییدیه نام نویسی نمایند و داده‌هایی را در دست گوگل قرار دهند. در بالا این اطلاعات داده ها حساسی مانند کنسل توصیه و یا این که ارسال بود. با این اکنون بعدا گوگل این ملزومات را تغییر تحول اعطا کرد.
مثلا تغییرات دیگری که چهره اعطا کرد، مخلوط این نرم‌افزار با گوگل ادوردز بود. در سال ۲۰۱۳، Google Trusted Store از دید جایگاه بندی فروشنده، به برتری رسید و در تبلیغات ادوردز تولیدها ظواهر میشد.

استفاده سازمان ها از ابزارهای مشابه Power Platform

با گذر مجال نهاد های بیشتری از ابزارهایی طراحی سایت اختصاصی مانند Power Platform به کار گیری می نمایند تا بتوانند سبک هایی بالاتر از سبک های سنتی را تولید کرده و بسط دهند. استعمال از این ابزارها روی چرخه قدمت قابل انعطاف افزارها نیز تاثیر متعددی دارااست. در مورد این ابزارها بایستی بدانید که با به کارگیری از آن‌ها مهندسین نرم‌افزار دیگر نیازی به ابزارهای بی آلایش و بی منفعت نخواهند داشت. در قبال می‌توانند از ابزارهایی شبیه Power Platform استعمال نمایند که یک پلتفرم مشترک به حساب می آید که همگی اشخاص می‌توانند برای ارائه راهکار های لازم روی آن عمل نمایند.
Power Platform هم برای گسترش دهندگان و هم برای یوزرها
مایکروسافت برهه زمانی هاست که از روندی که راجع به این ابزار آغاز گردیده‌است باخبر میباشد و در کوشش میباشد تا پلاگین های قابل قبولی را برای Power Platform ساخت کرده و آن را وارد ابزارهای شناخته گردیده برای بسط اپ نماید. هنگامی که شما میتوانید ابزارهایی در ویژوال استودیو بسازید که با به کار گیری از آن‌ها به کلیه ابزارهای مایحتاج خویش دسترسی پیدا نمایید نیازی وجود ندارد که دیگر جریان کاری ویژوال استودیو را از میان ببرید تا ابزارهای بر پایه ی اینترنت گرافیکی را به آن اضافه نمایید. به مکان آن شما میتوانید موادتشکیل دهنده گرافیکی که در لهجه اپلیکیشن نویسی و خصوصیت های مدیریتی CLI به طور ضمنی قرار داده گردیده اند کلیک کرده و آن‌ها را دستکاری نمائید. ولی بایستی بدانید که‌این یک طرز کلی برای کلیه اشخاص وجود ندارد و هر کسی متناسب با نیازهایی که داراست میتواند از ابزار دلخواه خویش استعمال نماید.

ابزار سئو باید بروز باشند! حتی در مورد تیترها

امروزه این موتورهای جستجوی کنجکاو آنقدر رند می‌باشند که بتوانند طراحی سایت اختصاصی فهم و شعور نمایند که تیترها و راز تیترها چه ماهیتی دارا هستند؛ حتی سوای اینکه ما به صورت مصرح آنان را نماد دهیم. برای همین میباشد که در حالت فعلی زور محکمی بر استعمال از تگ H1 وجود ندارد یا این که مطلقاً نیاز وجود ندارد که تنها یک تگ H1 در متن داشته باشیم. این مورد را آنالیز‌های اخیر به به عبارتی واحد سنجش که گوگل میگوید، تأیید می‌نمایند.
بیشتر ما متأسفانه ابزار و تکنیک‌های خویش برای ساخت محتوا را آنچنان که بایستی بروز نگه نمی‌داریم و همین سبب ساز می‌گردد تا از قواعد ناکارآمد سابق تقلید کنیم. دنیای وب عوض گردیده است و ما هم بایستی تکنیک‌های سئوی خویش را تغییر و تحول دهیم تا از این چرخه جا نمانیم.
در‌صورتی‌که سرور شما هنوز هم بابت نداشتن تگ H1 یا این که داشتن چندتایی از آن در متن به شما اخطار میدهد، بایستی نسبت به کهن شدن مدل کارتان نگران باشید زیرا این تکنیک خیلی وقت میباشد که منقرض شد‌ه‌است! هم‌زمان با معرفی HTML5 زیر موقعیت خاصی، حتی با داشتن یکسری تگ H1 در یک متن صدمه‌ای به کیفیت محتوای وارد نخواهد شد.

SciPy را چگونه دانلود کنیم؟

پوشه های باینری SciPy که یک کدام از شایسته ترین طراحی سایت اختصاصی ابزارهای دانش داده پایتون میباشد را میتوانید از لیست پکیج های پایتون دانلود فرمائید یا می‌توانید از فرمان pip install scipy برای جاری ساختن این عمل استعمال فرمایید. علاوه بر این کدهای این ابزار دانش داده پایتون نیز در گیت هاب در دسترس میباشد.
Numba یکی از دیگر از ابزارهای دانش داده پایتون
Numba یکی ابزارهای دانش داده پایتون میباشد که به توابع و ماژول های پایتون اذن میدهد تا با به کارگیری از کادر ورک کامپایلر LLVM به گویش اسمبلی کامپایل شوند. شما می‌توانید این فعالیت را به طور هم‌زمان در مواردی که اپلیکیشن های پایتون را جاری ساختن میکنید اجرا دهید یا میتوانید قبل از آغاز اجرای اپ ها مبادرت به ایفا این فعالیت فرمایید. از جهات گوناگون می قدرت Numba را مانند Cython دانست اما می بایست بدانید که فعالیت کردن با Numba بسیار بی آلایش خیس میباشد اگرچه کدهای اسمبل گردیده بوسیله Cython سریع خیس برای کتابخانه های فرد ثالث توزیع میشوند.

ارقام مربوط به گوگل دیسکاور

به همین عامل زمانی منابع بازدید یک مقاله را می‌خواهیم در گوگل طراحی سایت اختصاصی دیسکاور آنالیز کنیم می بایست از سایت Google Search Console برای محاسبه تعاملاتی که با دیسکاور برقرار میگردد به کار گرفت.
نوشته‌ی‌علمی ای که گفتیم توانست در طول 3 روز 482 کلیک و 4900 توشه اکران اخذ نماید که چطور با آمار حدود 1300 بازدیدی که در GA تصویب گردیده همخوانی داراست؟ اما گشوده هم می‌گوییم که آمار و ارقام مرتبط با گوگل دیسکاور را نمی قدرت قسمت بندی کرد تا ببینیم یک محتوا از هر منبع مختلفی چقدر بازدید پیدا نموده است.
نقط ی اوج کلیک میل کردن و بازدید یک محتوا در گوگل دیسکاور 3 روز میباشد
این محتوا همشبیه به محتوای اینترنت سایتی
میباشد که در اولِ نوشته ی علمی به آن اشاره کردیم صرفا 3 روز در گوگل دیسکاور باقی ماند که با دقت به ترازو بزرگی و پر اسم و رسم بودن این وب لاگ، پیشرفت بزرگی برای نشر محتوا بود.
در مطلبی که گوگل برای دیسکاور منتشر کرده، به اهمیت به کارگیری از تصاویر بسیار کیفیت بالا یار با 6 رفرنس به عکس لود گردیده اشاره شد‌ه‌است:

از تاکتیک‌های محلی سئو استفاده کنید

شما از پیشین می دانید که اهمیت به کارگیری از استراتژی‌های طراحی سایت اختصاصی محلی seo چه می باشد. اکثری از مصرف کنندگان در اطراف شما می باشند و آنان می باشند که میتوانند با تاکتیک‌های موءثر دیجیتالی و عبارات کلیدی آیتم غرض قرار گیرند.
وبسایت گوگل ترندز نیز میتواند درین شیوه یاری بزرگی نماید. می توانید از مراحل کلمه ها کلیدی محلی به کارگیری فرمایید تا مشاهده کنید کدام بخشها به تولید ها یا این که سرویس ها شما نیاز دارا هستند. و بعد می توانید استراتژی خویش را برای منعکس شدن این مورد ظریف تهیه نمائید.
مثلا، میتوانید "رایانش ابری" و یا این که "هاست ارزان" را با غربال جمهوری اسلامی ایران تایپ نمایید تا مراحل کلی آن عبارت کلیدی را بدست آورید. و آن گاه بیشتر تمرین نمائید تا ملاحظه کنید این عبارت در کدام شهرها و شهرها بیشترین کاربرد را دارااست.
بهینه سازی کلیپ
یک آمار در Hub Spot آرم می دهد که 86٪ از کسب و امور، از کلیپ تحت عنوان یک ابزار بازاریابی استعمال می‌نمایند. 85٪ از تک تک یوزرها وب در ایالات متحده ماهانه محتوای ویدیوی آنلاین را بر روی هر مورد از دستگاه‌های خویش تماشا می‌نمایند .
54٪ می خواهند محتوای ویدئویی
بیشتری را از یک مارک یا این که تجارت آیتم حمایت خویش مشاهده نمایند.از این رو، seo کلیپ بسیار اصلی میباشد. این روند سئو ویدیوی شما برای فهرست بندی میباشد تا در صفحه های نتیجه ها برای جستجوی کلمه ها کلیدی قرار گیرد.

مهارت های نرم

این گزینه از مهارت های گسترش دهندگان فرانت اند طراحی سایت اختصاصی معمولا نادیده گرفته میگردد البته یادگیری آنان حقیقتا برای شما اصلی میباشد. شیوه رابطه با گروه، مشتریان و همیاران میتواند از اهمیت متعددی برخوردار باشد. برای مثال مهارت های قابل انعطاف لازم می شود به موردها تحت اشاره نمود:
- یکدلی
- رابطه
- عمل گروهی
- موءثر بودن
- حوصله
- توان حل مورد
- مسئولیت پذیر بودن
- خلاقیت
- مدیر مجال