پنجشنبه ۲۱ بهمن ۰۰ ۱۲:۲۷
همواره یک کدام از موضوعاتی که طراحی سایت اختصاصی کارفرمایان، یوزرها و درخواست کنندگان ساخت و ساز محتوا راجع به آن ممکن میباشد با سردرگمی مواجه شوند، طریق برقراری رابطه با ماشین کرایه ایهای ساخت و ساز محتواست. یک تاکسی یا این که گروه ساخت محتوا، بایستی بر مبنای معیارهایی خاص و در تناسب با شاخصهای کوشش کلیدی کمپانی یا این که کسبوکار شما پاسخگو باشد.
آنچه که دراین یادداشت یاد خواهید گرفت، دستیابی به همین معیارها در سمت و سوی پاسخگو کردن دسته ساخت و ساز محتواست. این توشه با پرسشی از سوی یک رئیس، ایده نگارش این متن قوت گرفت.
سوال وی به شرح پایین بود:
اینجانب تحت عنوان یک رئیس داخلی، بخشی از فرایند کاری کمپانی را که مرتبط با مجموعه بهینه سازی و ایجاد محتواست، بر عهده دارم. فارغ از هیچ لبهای بایستی بپرسم میاقتدار چه ترازو یا این که معیارهایی برای پاسخگو کردن دسته ساخت و ساز محتوا قائل شد؟ این قضیه برای اینجانب چالشی و قدری سرگردانکننده بدین خیال و خاطر که تعداد وبسایتهای ذیل در اختیار گرفتن بالاست.
ما پیشخیس واحد سنجش ترافیک ارگانیک (Organic traffic) را تحت عنوان یک واحد سنجش برای پاسخگویی در عوض ترازو توفیق در حیث داشتیم البته اینک کنجکاوم که آیا معیارهای دیگری وجود دارااست یا این که نه؟ زمانی که با یک مجموعه ساختوساز محتوا عمل میکنید، بسیار اصلی میباشد تا هر وبسایت و هر خط از پروژهها را به صورت جدا و در ساختارهای متمایزی آیتم بررسی و پایش قرار دهید.
- ۱۰ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر