آرشیو بهمن ماه 1400

در اين وبلاگ به معرفي مقالات جديد و به روز طراحي وب مي پردازيم

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

معیارهایی برای آژانس‌ های تولید محتوا به منظور پاسخگویی در قبال انتظارات

همواره یک کدام از موضوعاتی که طراحی سایت اختصاصی کارفرمایان، یوزرها و درخواست کنندگان ساخت و ساز محتوا راجع به آن ممکن میباشد با سردرگمی مواجه شوند، طریق برقراری رابطه با ماشین کرایه ای‌های ساخت و ساز محتواست. یک تاکسی یا این که گروه ساخت محتوا، بایستی بر مبنای معیارهایی خاص و در تناسب با شاخص‌های کوشش کلیدی کمپانی یا این که کسب‌وکار شما پاسخگو باشد.
آنچه که در‌این یادداشت یاد خواهید گرفت، دستیابی به همین معیارها در سمت و سوی پاسخگو کردن دسته ساخت و ساز محتواست. این توشه با پرسشی از سوی یک رئیس، ایده نگارش این متن قوت گرفت.
سوال وی به شرح پایین بود:
اینجانب تحت عنوان یک رئیس داخلی، بخشی از فرایند کاری کمپانی را که مرتبط با مجموعه بهینه سازی و ایجاد محتواست، بر عهده دارم. فارغ از هیچ لبه‌ای بایستی بپرسم می‌اقتدار چه ترازو یا این که معیارهایی برای پاسخگو کردن دسته ساخت و ساز محتوا قائل شد؟ این قضیه برای اینجانب چالشی و قدری سرگردان‌کننده بدین خیال و خاطر که تعداد وبسایت‌های ذیل در اختیار گرفتن بالاست.
ما پیش‌خیس واحد سنجش ترافیک ارگانیک (Organic traffic) را تحت عنوان یک واحد سنجش برای پاسخگویی در عوض ترازو توفیق در حیث داشتیم البته اینک کنجکاوم که آیا معیارهای دیگری وجود دارااست یا این که نه؟ زمانی که با یک مجموعه ساخت‌و‌ساز محتوا عمل میکنید، بسیار اصلی میباشد تا هر وبسایت و هر خط از پروژه‌ها را به صورت جدا و در ساختارهای متمایزی آیتم بررسی و پایش قرار دهید.

تولید محتوا

در عین اکنون دقت داشته باشید که طراحی سایت اختصاصی دربین انتظارات و شعور خویش از دریافت کردن مرتبه در گوگل می بایست تعادل و منطق برقرار فرمایید. تصور نکنید که با یکسری گزینه تولیدمحتوای یونیک و کیفیت عالی طبق اصولی که گفته شد، بلافاصله مرتبه شما تغییر تحول نماید زیرا بقیه رقبا نیز دقیقا در حالا اعمال اینگونه کاری می‌باشند و وصال به جایگاه های بالا به راحتی به دست نمی آید. در ضمن در کنار ساخت‌و‌ساز محتوا می بایست به اندیشه لینک و پیوند سازی و تبلیغات هم باشید.
جستجوی عبارات کلیدی، ساختار اساسی استراتژی محتوای شما‌را تشکیل میدهد و به یاری آن متوجه می‌شوید که شایسته ترین زمان ها برای سپرده گذاری کجا میباشند. زمانی متوجه گردید که مخاطبان شما چه سؤالاتی دارا‌هستند و کدام موضوعات شایسته ترین فیض را میگیرد، ایجاد محتوا عمل راحتی گردد.

کلمات کلیدی: ورودی در مقایسه با خروجی

در اولِ مقاله کلام کردیم که در نزدیکی طراحی سایت اختصاصی سال 2010، طریق به کارگیری ما از یک واژه و کلمه کلیدی به چه شکلی بوده و چه دیدگاهی داشتیم. شاید این طریقه الان برای ما خنده دار باشد اما حتی امروزه هم ما خیلی مختلف شغل نمی‌‌کنیم.
از جمله امروزه به دسته ایجاد محتوا می‌گوییم نوشته‌علمی ای پیرامون کلمه و واژه کلیدی X بنویسید و طبق آن سئو نمائید. به همین عامل سرچ این اشخاص در وب چنین میباشد که چطور می بایست واژه کلیدی را درون متن استعمال نمایید و استعمال از آن در کدام نصیب محتوا خوب میباشد. ولی در واقع بایستی در وب سرچ کرد که چطور بایستی محتوایی بنویسیم که به سؤالات یوزرها جواب دهد.عبارات کلیدی، ورودی محتوا می باشند و با سرچ در وب، در حالا تشکیل داد خروجی هستیم.

کلمه کلیدی بورس در گوگل ترندز

همان گونه که مشاهده میکنید، طراحی سایت اختصاصی دقیقا کلمه و واژه کلیدی بورس در کشور‌ایران، در نقط ی اوج جستجوی خویش قرار گرفته بود و امروز، اشخاص یه خرده این قضیه را کاوش می‌نمایند.
یکی دلایلی که‌این مورد اتفاق افتاده میباشد، ریختن بازار بورس در یک‌سال پیش بوده میباشد و امروز نسبت به سال قبلی، کمتر عده ای حاضر می باشند تا در بورس سپرده گذاری نمایند.
واژه و کلمه کلیدی ارزش دلار در گوگل ترندز
بها دلار، چیزی میباشد که مدام در کشور ایران و جهان مطرح میباشد. همان طور که می بینید، در طول 12 ماه قبلی / یک‌سال اخیر، مدام معیار جستجوی واژه کلیدی بها دلار در برنامه گوگل ترندز حدودا بالا بوده میباشد.
کلیه دلشان می خواهد بدانند که اکنون چه چیزی در عالم مطرح میباشد و مخصوصا در جمهوری اسلامی ایران، چه چیزی در درحال حاضر کاوش شدن میباشد.

اثر غیر مستقیم از منظر سئو

اثر غیرمستقیم (PPC) بر روی کیفیت سئوی طراحی سایت اختصاصی وب سایت، غیرقابل دیده پوشی میباشد البته بایستی با واقع‌بینی به آن نگاه کرد. یک کمپین با برندسازی
پیروز و دیدنی، قادر است سبب ارتقا دور اندیشی مخاطبان درباره ی فرآورده یا این که سرویس شما گردیده و از این شیوه بیشتراز پیش شمارا به کانون دقت مجاورت نماید.
این در حالی میباشد که هم‌زمان با اینگونه موفقیتی، ارتقاء دور اندیشی در ارتقا ارجاعات و لینک و پیوند‌ها نیز سود خواهد بخشید. این در بلندمدت معنا ندارد جز بهبود مرتبه‌بندی ارگانیک تارنما و کیفیت سئوی صفحه های شما.
آیا گوگل شما‌را سریع‌خیس مییابد؟
یک اعتقادوباور اشتباه در این زمینه وجود دارااست که می گوید به کار گیری از تبلیغات (PPC) میتواند به گوگل در یافتن سریع‌خیس وب سایت شما امداد کرده و از این شیوه یک استراتژی موثر seo تلقی خواهد شد البته این از مبنا اشتباه میباشد.
کاوشگر و پرسه‌زنی که پیمایش و پایش صفحه ها جان دار در بستر (PPC) را بر عهده دارا هستند از پایه، جدای از پرسه‌زن‌هایی(Crawler) می باشند که نظارت صفحه ها متعدد برای seo را ایفا می دهند. هرچند ممکن میباشد بعضا موضوعات جانبی به تقویت این اعتقاد و باور نادرست امداد نمایند البته حقیقت چیز دیگری را آرم می دهد.
خویش گوگل نیز بارهای توشه از سال 2014 این مورد را رد کرده و بر عدم اثرگذاری بی واسطه در بین این دو مقوله تأکید نموده است. پس در‌صورتی‌که کسی ادعا دارد که میتواند از روش (PPC) یک توفیق ارگانیک در حوزه بهینه سازی را رقم بزند، خوب میباشد درباره ی همیاری با وی تجدیدنظر فرمایید یا این که از وی توضیحات دقیقی در ارتباط چگونگی این رخداد بخواهید!

برای فیلتر ترافیک هرز کار را جمع‌بندی کنید

پس از اینکه با سنجیدن جوانب متفاوت از صحت تشخیص‌های طراحی سایت اختصاصی خویش باور پیدا کردید، حالا نوبت به عده‌بندی و لیست کردن رسیده میباشد؛ خوب میباشد نتیجه ها مو جود را در نوت‌پد یا این که تکست ادیتور رایانه خویش یادداشت فرمائید چون با این وجود نیازی به تایپ دوباره و ساماندهی وجود ندارد؛ بدون واسطه آن را به درون گوگل آنالیتیکس اسکن-پیست می کنید.
در لیستی که تشکیل می‌دهید، عالی میباشد نشانی‌هایی که (TLD) مشترکی دارا‌هستند را حذف کرده و به مکان آن به عبارتی (TLD) مشترک را نگه دارید.
از جمله درصورتی که دو نشانی با موقعیت ذیل داشته باشید:
af401e8c.linkbabes.com
cp340b4t.linkbabes.com
میتوانید به مکان هر دوی آنها فقطً (TLD) یا این که به عبارتی (linkbabes.com) را در لیست خویش نگه دارید. هم اکنون یک عبارت یکدست از نشانی‌های ما‌نده ساخت و ساز فرمایید که در آن نشانی‌های گوناگون با پایپ توشه یا این که به عبارتی علامت (|) در صفحه کلید، مستقل گردیده باشند. همینطور بایستی قسمت انتهایی نشانی یا این که همان پسوند دامنه با آرم اسلش یا این که به عبارتی نشان () تفکیک گردیده باشند.
چیزی مانند نمونه پایین:
test.com|anothertest.com|whytest.us
با این طرز وارد کردن، می توانید سوای نیاز به ارزیابی بیشتر و وارد کردن مجموع نشانی‌ها، هر زیردامنه مو جود از یک (TLD) را به‌خیر غربال فرمائید. حالا شما مهیا ساخت غربال منحصر به فرد خودتان میباشید.
به پنل آنالیتیکس خودتان وارد گردید و در زبانه کناری روی قسمت (Filters) کلیک فرمایید. عالی میباشد به غربال جدیدی که قصد ساخت‌و‌ساز آن را دارید با یک نامگذاری توصیفی معلوم نمائید؛ این در آینده به شما در تشخیص ریلکس امداد می‌نماید.
نوع غربال را روی (Custom) تهیه و تنظیم نمایید و همینطور قسمت (Exclude Filter Field) را به (Campaign Source) تبدیل نمایید. در غایت در حال حاضر میتوانید لیست از پیش مهیا خویش را به در محل مو جود(به عبارتی Filter Field) پیست نمایید.
بعداز این عمل می توانید با بررسی کردن اثر این کارتان بر روی ترافیک گزارش‌گردیده، واحد سنجش اثربخشی آن را محاسبه نمائید. می بایست آنالیز نمائید که آیا حقیقتاً در غربال کردن ارجاعات هرز موفقیتی داشته‌اید یا این که نه. در اکثر اوقات مفاد تفاوت محسوسی به وجود خواهد آمد و اتفاقاً به همین خیال میباشد که بازاریاب‌ها ممکن میباشد نسبت به آن بسیار حساس و وسواس باشند.
برای مشاهده هزینه seo و سرویس ها دیگر در رایا مارکتینگ به منوی هزینه و فرصت رجوع‌کنید.

نقش عنوان در طراحی سایت

تیتر ویدئو YouTube شما می بایست با طراحی سایت اختصاصی صرفه گردیده و دیدنی باشد، چون این عنوان کلیپ شما خواهد بود و همینطور در seo کلیپ نیز از اهمیت بالایی برخوردار‌است. در صورتیکه یک تیتر 100 واژه‌ای در کاوش نمایان گردد، از خودتان بپرسید که آیا روی آن کلیک می کنید؟
گوگل برای با صرفه‌سازی تیتر‌های کلیپ نکاتی را ارائه میدهد:
مدام محتوای ویدئو را به صدق ارائه دهد.
نخست لغت ها کلیدی را ارائه دهید، و در نقطه پایان برندسازی را تیتر نمائید.
برایمحتوای مربوط
به سریال، شماره نصیب را به انتهای تیتر اضافه نمائید.
تیتر‌های ویدئو را آپدیت نمایید تا شانس بازدید را داشته باشد.
توضیحات
به خیال و خاطر داشته باشید که توضیحات ویدئو YouTube خویش را با صرفه‌سازی فرمایید. تنها چندین پاراگراف اولیه شما در نتیجه ها کاوش یا این که بالای برگه تماشا، اکران داده می‌گردد، به این ترتیب به آن ها دقت فرمائید!
با این اکنون، توضیحات شما می تواند تا 5000 واژه و کلمه باشد، پس این قابلیت نیکی را مهیا می‌نماید تا داده ها مازاد را برای بازدیدکنندگان و الگوریتم YouTube آماده فرمایید.
تگ‌ها
یکی‌از نکات اساسی در بهینه سازی کلیپ، با صرفه‌سازی تگ‌های ویدئو YouTube میباشد. آری، می دانم که گوگل متا تگ لغت ها کلیدی را نادیده میگیرد، YouTube تا 270 کلمه و واژه را در تگ‌های شما فهرست می‌نماید تا به یوزرها در یافتن ویدیوهای مربوطه یاری دهد. براین اساس، آنان را به ترتیب ارتباطشان با کلیپ لیست فرمایید و تلاش نمایید آنان‌را در محدوده 270 واژه نگه دارید.

الگوریتم پنگوئن چه مواردی را بررسی می‌کند؟

به عبارتی‌طور که اشاره کردیم، طراحی سایت اختصاصی الگوریتم پنگوئن به محاسبه دارای اعتبار بودن بک‌لینک و پیوند‌های گرفته گردیده‌ی تارنما‌ها می پردازد تا در حالتی‌که زیاد و غیر دارای ارتباط باشند، وبسایت ها را جریمه نماید! مثلا مفاد اصلی برای الگوریتم پنگوئن گوگل عبارت میباشد از:
به کارگیری از پیوند‌های زیاد و بی‌کیفیت
واحد سنجش به کار گیری از کانال‌های اجتماعی
استعمال از متن‌های مخفی
بارگزاری صفحه های با لغات کلیدی تماما گوناگون
بک لینک و پیوند دریافت کردن از وب سایت های نا دارای ربط
به کارگیری از پیوند‌های پنهان در محتوا
این مفاد بخشی از قانون ها الگوریتم پنگوئن می‌باشند. البته بک‌پیوند دهی آن‌قدر هم که به حیث می رسد فعالیت بی آلایش‌ای وجود ندارد، به دلیل آن که در شکل غلط اعمال شدن آن، موجب پنالتی صفحه های تارنما گردیده و به رنج می‌قدرت این صفحه های را بازگرداند. برای به دست آوردن بک لینک و پیوند های صحیح میتوانید از مشاوران تخصصی رایا مارکتینگ امداد بگیرید. بر روی لینک و پیوند ذیل کلیک فرمائید تا هم داده ها بیشتری کسب کرده و هم از سرویس ها ما با خبر گردید.