چگونه بازاریابی محتوا را به فرهنگ شرکت اضافه کنیم؟

در اين وبلاگ به معرفي مقالات جديد و به روز طراحي وب مي پردازيم

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

چگونه بازاریابی محتوا را به فرهنگ شرکت اضافه کنیم؟

بازاریابی محتوا (content marketing) می بایست طراحی سایت اختصاصی بخشی از معاش کمپانی باشد. در‌این نوشته‌ی علمی به شما آرم میدهیم که چه طور بازاریابی محتوا را به قسمت جدانشدنی از فرهنگ و تمدن سازمانی تبدیل نمائید. در صورتی کمپانی شما دارنده یک دپارتمان بازاریابی حتی خرد میباشد، به‌این مفهوم میباشد که فردی مسئول ساخت‌و‌ساز محتوا میباشد.
به صورت سنتی بخش اعظمی از بازاریابان ساخت‌و‌ساز محتوا را به دیده یک متن نوشتاری بر روی سایت فکر‌می‌کنند که صرفا بوسیله دپارتمان بازاریابی ساخت و ساز میگردد. با این اکنون، با اعتنا به تکامل روند قیف مشتری و مسافرت مشتری بازاریابان در تلاشند تا قسمت‌های دیگر سازمان را نیز در باب ساخت و ساز و انتشار پیام های بازاریابی شرکت کردن دهند.
تماس با بقیه مناطق به جذب مشتریان امداد می‌نماید
تماس با بقیه مناطق خیر‌ فقط به آن ها در جذب مشتریان یاری می‌نماید بلکه اعتقاد و باور مییابد که همت های بازاریابی به هدر نمی رود. مبنی بر گزارش های هاروارد بیزینس، ۷۰ درصد ساخت‌و‌ساز محتوا به وسیله مجموعه بازاریابی هیچ زمان به وسیله نمایندگان فروش به کار گیری نمی‌شود.
انگیزه آن این میباشد که نمایندگان فروش از التفات و منفعت محتوا بی خبرند و یا این که حتی نمی دانند محتوایی وجود دارااست. چاره این میباشد که یقین نتایج فرمائید بازاریابی محتوا به بخشی از معاش کمپانی تبدیل خواهد شد و فقط به روئت کرد سعی یکجانبه به آن نگاه نشود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.