سه شنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۱ ۱۱:۳۹
با فرض بر اینکه شما پیش از اینً محتوای فوق العادهای را ایجاد کردهاید طراحی اسایت ختصاصی که در مقایسه با رقبای تجارت و seo شما، شایسته ترین منبع در نوع خودش میباشد، در اینجا اقداماتی ارائه گردیده که می توانید اعمال دهید تا اعتبار موضوعی خویش را هر چه سریعخیس تولید نمایید:
پوشش موضوعی محتوای داخل وب سایت را با رویکردی طبقهبندی گردیده برای ایجاد محتوا، ارتقاء دهید. این میتواند دربرگیرنده اشکال محتوای جایگزین و پستهای وب لاگ هدفمند باشد که به موضوعات اساسی متبوع میپردازد. غرض اسن میباشد که هنگام مقایسه تارنما با موضوعات دیگر، تارنما را به صورت موثرتری به قضیه مرتبط فرمائید.
بهبود پیوندهای داخلی
بهبود لینک و پیوندهای داخلی به صفحاتی که به قضیه متبوع پرداختهاند (در سکو اولیه به کاغذ فرود مسئله اساسی یا این که کانون لینک و پیوند) بازدید صفحه های، تعامل، و اعتبار. سیگنالهای external trust با بیان اسم مارک فرنگی در زمینه ی مورد و همینطور لینک و پیوندهایی که به صفحه ها مهم زمینه اشاره مینمایند را ارتقاء دهید. در اینجا نیاز میباشد که سیگنالهای بک لینک و پیوند نو مربوط به قضیه از وب سایتهای قابل یقین و دارای اعتبار فرنگی و غیر حریف باشد.
تعامل با اینفلوئنسرها
تعامل اجتماعی، اشتراکگذاری اجتماعی و تعامل با اینفلوئنسرهای خاصی که مرتبط به مورد میباشند و مجموعاَ مخاطبان اثبات خویش را تقویت فرمائید. ساخت داد و فریاد، ارتباط ها همگانی و دوراندیشی اجتماعی مطابق قضیه نو به تسریع رابطه مارک با منطقههای تازه آیتم عشق و علاقه، امداد مینماید.
از نصیبهای اساسی اساسی ناوبری تارنما برای تقویت تاثیرگذاری و رابطه قضیه به تجارت، به کارگیری نمائید. این می تواند مشمول موادسازنده استوار ناوبری فرعی مانند پاورقی و ناوبری اول باشد. این فرمان به شما یاری مینماید تا قضیه را در سلسله مراتب وبسایت و التفات بالاتری قرار دهید.
- ۴ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر