پنجشنبه ۱۲ اسفند ۰۰ ۱۱:۳۷
امروزه این موتورهای جستجوی کنجکاو آنقدر رند میباشند که بتوانند طراحی سایت اختصاصی فهم و شعور نمایند که تیترها و راز تیترها چه ماهیتی دارا هستند؛ حتی سوای اینکه ما به صورت مصرح آنان را نماد دهیم. برای همین میباشد که در حالت فعلی زور محکمی بر استعمال از تگ H1 وجود ندارد یا این که مطلقاً نیاز وجود ندارد که تنها یک تگ H1 در متن داشته باشیم. این مورد را آنالیزهای اخیر به به عبارتی واحد سنجش که گوگل میگوید، تأیید مینمایند.
بیشتر ما متأسفانه ابزار و تکنیکهای خویش برای ساخت محتوا را آنچنان که بایستی بروز نگه نمیداریم و همین سبب ساز میگردد تا از قواعد ناکارآمد سابق تقلید کنیم. دنیای وب عوض گردیده است و ما هم بایستی تکنیکهای سئوی خویش را تغییر و تحول دهیم تا از این چرخه جا نمانیم.
درصورتیکه سرور شما هنوز هم بابت نداشتن تگ H1 یا این که داشتن چندتایی از آن در متن به شما اخطار میدهد، بایستی نسبت به کهن شدن مدل کارتان نگران باشید زیرا این تکنیک خیلی وقت میباشد که منقرض شدهاست! همزمان با معرفی HTML5 زیر موقعیت خاصی، حتی با داشتن یکسری تگ H1 در یک متن صدمهای به کیفیت محتوای وارد نخواهد شد.
- ۱۲ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر