برای فیلتر ترافیک هرز کار را جمع‌بندی کنید

در اين وبلاگ به معرفي مقالات جديد و به روز طراحي وب مي پردازيم

سه شنبه ۰۶ خرداد ۰۴

برای فیلتر ترافیک هرز کار را جمع‌بندی کنید

پس از اینکه با سنجیدن جوانب متفاوت از صحت تشخیص‌های طراحی سایت اختصاصی خویش باور پیدا کردید، حالا نوبت به عده‌بندی و لیست کردن رسیده میباشد؛ خوب میباشد نتیجه ها مو جود را در نوت‌پد یا این که تکست ادیتور رایانه خویش یادداشت فرمائید چون با این وجود نیازی به تایپ دوباره و ساماندهی وجود ندارد؛ بدون واسطه آن را به درون گوگل آنالیتیکس اسکن-پیست می کنید.
در لیستی که تشکیل می‌دهید، عالی میباشد نشانی‌هایی که (TLD) مشترکی دارا‌هستند را حذف کرده و به مکان آن به عبارتی (TLD) مشترک را نگه دارید.
از جمله درصورتی که دو نشانی با موقعیت ذیل داشته باشید:
af401e8c.linkbabes.com
cp340b4t.linkbabes.com
میتوانید به مکان هر دوی آنها فقطً (TLD) یا این که به عبارتی (linkbabes.com) را در لیست خویش نگه دارید. هم اکنون یک عبارت یکدست از نشانی‌های ما‌نده ساخت و ساز فرمایید که در آن نشانی‌های گوناگون با پایپ توشه یا این که به عبارتی علامت (|) در صفحه کلید، مستقل گردیده باشند. همینطور بایستی قسمت انتهایی نشانی یا این که همان پسوند دامنه با آرم اسلش یا این که به عبارتی نشان (\) تفکیک گردیده باشند.
چیزی مانند نمونه پایین:
test\.com|anothertest\.com|whytest\.us
با این طرز وارد کردن، می توانید سوای نیاز به ارزیابی بیشتر و وارد کردن مجموع نشانی‌ها، هر زیردامنه مو جود از یک (TLD) را به‌خیر غربال فرمائید. حالا شما مهیا ساخت غربال منحصر به فرد خودتان میباشید.
به پنل آنالیتیکس خودتان وارد گردید و در زبانه کناری روی قسمت (Filters) کلیک فرمایید. عالی میباشد به غربال جدیدی که قصد ساخت‌و‌ساز آن را دارید با یک نامگذاری توصیفی معلوم نمائید؛ این در آینده به شما در تشخیص ریلکس امداد می‌نماید.
نوع غربال را روی (Custom) تهیه و تنظیم نمایید و همینطور قسمت (Exclude Filter Field) را به (Campaign Source) تبدیل نمایید. در غایت در حال حاضر میتوانید لیست از پیش مهیا خویش را به در محل مو جود(به عبارتی Filter Field) پیست نمایید.
بعداز این عمل می توانید با بررسی کردن اثر این کارتان بر روی ترافیک گزارش‌گردیده، واحد سنجش اثربخشی آن را محاسبه نمائید. می بایست آنالیز نمائید که آیا حقیقتاً در غربال کردن ارجاعات هرز موفقیتی داشته‌اید یا این که نه. در اکثر اوقات مفاد تفاوت محسوسی به وجود خواهد آمد و اتفاقاً به همین خیال میباشد که بازاریاب‌ها ممکن میباشد نسبت به آن بسیار حساس و وسواس باشند.
برای مشاهده هزینه seo و سرویس ها دیگر در رایا مارکتینگ به منوی هزینه و فرصت رجوع‌کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.