اثر غیر مستقیم از منظر سئو

در اين وبلاگ به معرفي مقالات جديد و به روز طراحي وب مي پردازيم

دوشنبه ۰۵ خرداد ۰۴

اثر غیر مستقیم از منظر سئو

اثر غیرمستقیم (PPC) بر روی کیفیت سئوی طراحی سایت اختصاصی وب سایت، غیرقابل دیده پوشی میباشد البته بایستی با واقع‌بینی به آن نگاه کرد. یک کمپین با برندسازی
پیروز و دیدنی، قادر است سبب ارتقا دور اندیشی مخاطبان درباره ی فرآورده یا این که سرویس شما گردیده و از این شیوه بیشتراز پیش شمارا به کانون دقت مجاورت نماید.
این در حالی میباشد که هم‌زمان با اینگونه موفقیتی، ارتقاء دور اندیشی در ارتقا ارجاعات و لینک و پیوند‌ها نیز سود خواهد بخشید. این در بلندمدت معنا ندارد جز بهبود مرتبه‌بندی ارگانیک تارنما و کیفیت سئوی صفحه های شما.
آیا گوگل شما‌را سریع‌خیس مییابد؟
یک اعتقادوباور اشتباه در این زمینه وجود دارااست که می گوید به کار گیری از تبلیغات (PPC) میتواند به گوگل در یافتن سریع‌خیس وب سایت شما امداد کرده و از این شیوه یک استراتژی موثر seo تلقی خواهد شد البته این از مبنا اشتباه میباشد.
کاوشگر و پرسه‌زنی که پیمایش و پایش صفحه ها جان دار در بستر (PPC) را بر عهده دارا هستند از پایه، جدای از پرسه‌زن‌هایی(Crawler) می باشند که نظارت صفحه ها متعدد برای seo را ایفا می دهند. هرچند ممکن میباشد بعضا موضوعات جانبی به تقویت این اعتقاد و باور نادرست امداد نمایند البته حقیقت چیز دیگری را آرم می دهد.
خویش گوگل نیز بارهای توشه از سال 2014 این مورد را رد کرده و بر عدم اثرگذاری بی واسطه در بین این دو مقوله تأکید نموده است. پس در‌صورتی‌که کسی ادعا دارد که میتواند از روش (PPC) یک توفیق ارگانیک در حوزه بهینه سازی را رقم بزند، خوب میباشد درباره ی همیاری با وی تجدیدنظر فرمایید یا این که از وی توضیحات دقیقی در ارتباط چگونگی این رخداد بخواهید!
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.