شناسایی روند های بازاریابی محتوا برای ارتقای استراتژی بازاریابی در سال ۲۰۲۰

در اين وبلاگ به معرفي مقالات جديد و به روز طراحي وب مي پردازيم

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

شناسایی روند های بازاریابی محتوا برای ارتقای استراتژی بازاریابی در سال ۲۰۲۰

استراتژی بازاریابی محتوا مطابق دانسته ها محض طراحی سایت اختصاصی ساخته نمیشود، به ویژه هنگامی که حرف از محتوا به بین میاید. بازاریابان برای همگام شدن با بازاریابی محتوا، می بایست مداوم شبکه های متفاوت را در ادامه موضوعات پرطرفدار و خبر ها داغ نظارت نمایند.
در رسیدگی حاضر ما کوشش کردیم نگاهی از باطن به زمینه داشته باشیم. براین اساس بیشترین کوئری های مربوط به بازاریابی محتوا
در گوگل سرچ و همچنین توییت هایی که به گویش انگلیسی با هشتگ #ContentMarketing در بین ژانویه و سپتامبر ۲۰۱۹ توییت گردیده بود را آیتم تجزیه و بررسی قرار دادیم.
چرا این دو شبکه؟
توییتر یک پلتفرم پربازدید میباشد که ماهانه ۳۳۰ میلیون استفاده کننده فعال دارااست. هر توییت دربردارنده یک پیام کوتاه و بدیهی میباشد که در آن از هشتگ ها برای رابطه با اشخاص همفکر و دعوت به مذاکره و دعوا استعمال می‌شود.کوئری سرچ گوگل نیز عناوینی می‌باشند که اشخاص در صنعت های به آن‌ها اعتنا ویژه دارا‌هستند و در‌پی اخذ داده ها بیشتر از آن ها به کارگیری می نمایند.
یافته های کلیدی مطالعه در اینفوگراف تحت ارائه گردیده‌است:
درپی شما‌را با جزئیات این تجزیه و ارزیابی آشنا می‌کنیم و امید‌است‌ به شما در بسط استراتژی بازاریابی محتوا در سال ۲۰۲۰ یاری دهد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.